Catom Jaarverslag 2020 NL

Wij zijn onafhankelijk van Catom B.V. zoals vereist in de Wet toezicht accountants­ organisaties (Wta), de Verordening inzake de onafhankelijkheid van accountants bij assurance-opdrachten (ViO) en andere voor de opdracht relevante onafhankelijkheids­ regels in Nederland. Verder hebben wij voldaan aan de Verordening gedrags- en beroepsregels accountants (VGBA). Wij vinden dat de door ons verkregen controle-informatie voldoende en geschikt is als basis voor ons oordeel. Paragraaf ter benadrukking van de impact van het Covid-19 virus In de toelichting op pagina 56 in de jaarrekening heeft het management de huidige impact van het Covid-19 virus en haar plannen om met deze gebeurtenissen of omstandigheden om te gaan toegelicht. Ook geeft het management aan dat het op

dit moment voor hen niet goed mogelijk is om in te schatten wat de invloed van het Covid-19 virus op de financiële prestaties en gezondheid van Catom B.V. zal zijn. Ons oordeel is niet aangepast als gevolg van deze aangelegenheid.

Verklaring over de in het jaarverslag opgenomen andere informatie

Naast de jaarrekening en onze controle­ verklaring daarbij, omvat het jaarverslag andere informatie, die bestaat uit:

• Het bestuursverslag.

• De overige gegevens.

• Profiel, Missie en Visie en strategie.

Made with FlippingBook Online newsletter creator